کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عدم ممنوعیت فروش سیم‌کارت‌‌های ماهواره‌ای

به گفته معاون رگولاتوری، فروش سیم‌کارت‌ ماهواره‌ای در حیطه خدمات اپراتور ارتباطات همراه بین‌المللی ماهواره‌ای و جدا از ضوابط تازه مصوب شده فروش سیم‌کارت‌ خارجی است؛ بنابراین فروش این سیم‌کارت‌ در ایران ممنوع نیست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ اخیرا وزارت ارتباطات ضوابط فروش سیم‌کارت‌های خارجی در ایران را اعلام کرده است.

محمد علی فرقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده بود فروشندگان سیم‌کارت‌های تلفن همراه خارجی در کشور ملزم به اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند و گفته بود: «فروش سیم‌کارت‌هایی که با استفاده از رومینگ، از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر ثریا، اینمارست و ... امکان ارائه خدمت دارند، ممنوع است».

این جمله بسیاری از مخاطبان را به اشتباه انداخت و برداشت‌ها از این خبر این بوده که فروش سیم‌کارت‌های تلفن‌های ماهواره‌ای ثریا و اینمارست (تلفن‌های ماهواره‌ای کشتیرانی) ممنوع شده است.

این در حالی است که پس از یک وقفه یک ساله به تازگی با توافق ایران و شرکت ثریا برقراری ارتباط از ایران با سیم‌کارت‌های ثریا میسر شده است.

در این راستا لطف‌الله سبوحی معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با فارس توضیح‌ داد: فروش سیم‌کارت‌های ماهواره‌ای دارای پروانه جداگانه است و مشمول آیین‌نامه ضوابط فروش سیم‌کارت‌ خارجی در ایران نیست.

وی گفت: سیم‌کارت‌های ماهواره‌ای در حیطه فعالیت شرکت‌های GMPCS (دارندگان پروانه ارتباطات همراه بین‌المللی ماهواره‌ای) است و هم‌اکنون نیز این شرکت‌ها در حال فعالیت‌ هستند.

پایگاه اینترنتی رگولاتوری در بخش «دارندگان پروانه»، اسامی شرکت‌های دارای پروانه خدمات GMPCS را دو شرکت «کامپیوتری پردازش باز نوین» و «ارتباطات تلفن آسیا» در محدوده فعالیت سراسر کشور اعلام کرده است.

سبوحی تاکید کرد: طبق پروانه صادره برای اپراتورهای ارتباطات بین‌المللی ماهواره‌ای، موضوع پروانه این شرکت‌ها، ارائه خدمات تلفنی، نمابر و انتقال داده‌های باند باریک و خدمات ارزش افزوده از طریق ارتباطات ماهواره‌ای به صورت سیار و ثابت به تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15879 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/04/27 تعداد مشاهده: 1518
سافت گذر